Tematem webinaru jest cyfryzacja ewidencji środków trwałych. Na przykładzie firmy Capgemini Polska Sp. z o.o. – jednej z największych na świecie firm świadczących usługi w zakresie doradztwa oraz technologii informatycznych – pokażemy, że digitalizacja procesów jest możliwa przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi informatycznych. Do udziału w webinarze zaprosiliśmy Panią Annę Kiełbowicz – która od 14 lat pracuje w tej organizacji i obejmuje stanowisko Kierownika ds. Rachunkowości oraz Raportowania Finansowego. Od 2007 roku zaangażowana w zarządzanie środkami trwałymi. Była odpowiedzialna za wdrożenie systemu OPTIest – oprogramowania do zarządzania majątkiem w firmie.

 

 

„Pracę z systemem OPTIest cenię najbardziej za możliwość rozdziału uprawnień dla poszczególnych działów odpowiedzialnych za proces środków trwałych. Wykorzystanie pól własnych do opisu środka, jego parametrów oraz kartoteki składników sprawia, iż system służy nie tylko celom finansowym ale także do pełnego ewidencjonowania zasobów. Natomiast personalizowane pod firmę modyfikacje sprawiają, że księgowanie amortyzacji jeszcze nigdy nie było tak szybkie i proste.”

Anna Kiełbowicz

 

 

ZAGADNIENIA DO OMÓWIENIA:

  • Cyfryzacja ewidencji środków trwałych – case study.
  • Wyzwania osób zarządzających środkami trwałymi w firmie.
  • Innowacyjne metody znakowania majątku.
  • Kody kreskowe 1D/2D oraz technologia RFID.
  • Tajniki inteligentnej inwentaryzacji.

 

OBSZARY ROZWIĄZAŃ:

  • Finanse,
  • Księgowość,
  • Rachunkowość,
  • Administracja,
  • Inwestycje i innowacje technologiczne.

 

SZCZEGÓŁY WEBINARU:

  • Termin: 17 listopada (wtorek) w godzinach 10:00-11:00
  • Miejsce: online, spotkanie zostanie zorganizowane poprzez aplikację Microsoft Teams
  • Prowadzący: Iwona Szarek (Optidata), Anna Kiełbowicz (Capgemini)
  • Kontakt: iwona.szarek@optidata.pl, tel. +48 668 496 642
  • Zapisy: Aby uczestniczyć w spotkaniu, wymagane jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: